Är det höst nu?

Eksjö tog en ”day off” efter Stadsfesten, men nu börjar vardagen rulla på igen. Skolan har satt igång på riktigt och på morgnarna känner jag en doft av höstlöv på väg till skolan. Här och var ser jag gula löv, men jag har än så länge ignorerat dem. För även om jag älskar hösten, med den höga krispiga luften så tycker jag att det är lite för tidigt för höst, eller vad säger ni?

Det ska bli spännande att se vad Eksjö har att bjuda på i höstväg i alla fall.. Det finns gott om vackra träd här så jag ser fram emot en färgsprakande höst. Men tills dess; här kommer några inspirationskort från ett sensomrigt Eksjö.

Kommentera

