Vardagslyx

Ibland tar jag mig tid att bara strosa omkring här i Eksjö, helt utan mål. Det är så fridfullt och man riktigt känner hur stressen rinner av en. Jag går omkring i min egen lilla värld och fascineras över de små vackra sakerna som finns runtomkring oss. Sånt som man inte lägger märke till när man skyndar fram i vardagen. Fram för mer lyx i vardagen! Vad innebär vardagslyx för er?

Dagens sound är ett vardagslyxigt samarbete mellan Ebbot Lundberg (Soundtrack of our lives) och Trummor & Orgel, som dessutom ska spela på Eksjö Stadsfest nästa helg, tillsammans med bland annat Den svenska björnstammen, Magnus Uggla, Loreen och typ 80 artister till. Det ser jag verkligen fram emot!

Kommentera

